ANKIETA Z OKAZJI 2. URODZIN BLOGA

Cześć i czołem!

10 sierpnia Przegląd będzie obchodził swoje drugie urodziny, w związku z czym postanowiłam podrzucić wam ankietę, tak jak rok temu. Składa się ona zaledwie z 10 pytań. Nie na każde musicie odpowiedzieć, choć nie ukrywam, że wasze odpowiedzi są dla mnie bardzo cenne. Będę wdzięczna każdemu, kto zdecyduje się poświęcić 5 minut na jej wypełnienie.

W związku z tym, że trochę się zagapiłam, ankietę będzie można wypełnić przez tydzień (do 5 sierpnia), żebym zdążyła z wpisem urodzinowym. Później będzie dostępna pod tym samym linkiem i będę wam równie wdzięczna za jej wypełnienie, tyle tylko, że nie dam rady uwzględnić jej we wpisie urodzinowym.

!! Żeby ankieta była dobrze widoczna, w tym tygodniu nie pojawi się nowy post !!

Do ankiety przeniesie was TEN LINK.

2 uwagi do wpisu “ANKIETA Z OKAZJI 2. URODZIN BLOGA

  1. Od niedawna subskrybuję Twojego bloga i powiem, że jest to jeden z lepszych, jakie miałam okazję znaleźć. „Przegląd” porusza tematy, które mnie interesują (filmy, książki, seriale, popkulturowe motywy) i na pewno zostanę na dłużej.

    Co do samej ankiety: w pytaniu „Skąd dowiadujesz się o nowych wpisach?” nie zostali uwzględnieni użytkownicy obserwujący przez Bloggera. Czuję się dyskryminowana ;)

    Polubienie

    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy!

      Oj, nie wiedziałam, że w Bloggerze można obserwować blogi z innych platform. Poprawiłam ankietę, dodając w niej opcję ‚inne’ z możliwością uzupełnienia – będę pamiętać o tobie podczas analizowania wyników. :)

      Tak swoją drogą odpisałam na twoje komentarze na Chatce. Dopiero dzisiaj zajrzałam do starszych rozdziałów i zauważyłam, że się pojawiły :)

      Polubienie

Skomentuj

