SESJA IS COMING…

Sesja nie sprzyja rozwijaniu hobby, więc w tym tygodniu wpisu nie będzie.

Ale zdradzę wam, że w sesji biorę przykład z Deana.

98b26637d5a351e8c2a4548e23e1f33e

4 uwagi do wpisu “SESJA IS COMING…

  1. B.

    Powodzenia z egzaminami =)

    Swoją drogą, ten nowy układ strony to Twoja sprawka, czy wordpressu? Jest moim zdaniem jest dużo mniej czytelny.

    Lubię to

    1. Bardzo dziękuję. Mogę się pochwalić, że został mi już tylko jeden egzamin :)

      Jak najbardziej moja sprawka, zmieniłam szablon i kolorystykę, ale jestem wybitnie nieuzdolniona w tych kwestiach, więc jest jak jest. Na pewno będę jeszcze kombinować, więc nie przywiązuj się do niego zbytnio. A co konkretnie uważasz za mniej czytelne? Układ jest ten sam, czcionki w większości też.
      Swoją drogą – masz jakieś sugestie odnośnie bloga? Czegoś brakuje albo coś jest niepotrzebne?

      Lubię to

      1. B.

        Chyba lepiej będzie jeśli upewnimy się, że oboje widzimy to samo:

        To widzę po wejściu na Twoją stronę. Nie ma już menu, nie ma listy z tagami, a poprzednie (wszystkie) wpisy pokazują się wraz z przewijaniem strony w dół. Nie mam osobiście nic przeciwko minimalistycznemu designowi, ale nie jestem też fanem dostosowywania każdej strony pod urządzenia mobilne. Ale istnieje prawdopodobieństwo, że nie miałaś z tym nic wspólnego i to wordpress narzuca mi ten widok, np. poprzez interpretowanie mojego wiekowego już komputera jako smartfona (>_<).

        Jeśli chodzi o zawartość samego bloga, to nie mam sugestii. Może łatwiej byłoby mi coś wymyślić, gdybyś napisała jakie były twoje oczekiwania wobec tej strony gdy ją stworzyłaś.

        Lubię to

        1. U mnie to, co było z prawej strony, dalej tam jest, a wszystkie posty zawsze pokazywały się wraz z przewijaniem strony w dół, bo nie umiem tego zmienić, więc to musi być sprawka wordpressa. Zaraz wrócę do poprzedniego szablonu, daj znać, czy wyświetli się prawy pasek z całą zawartością. Dzięki wielkie, że zwróciłeś na to uwagę :)

          Oczekiwania ograniczają się przede wszystkim do tego, żeby powypowiadać się trochę na tematy związane z popkulturą we własnym kąciku internetowym. No i żeby było w miarę przejrzyście. Bardziej chodzi mi o to, czy jest coś, o czym nie pomyślałam, a przydałoby się czytelnikom. :)

          Lubię to

Skomentuj

