SOMEONE’S WATCHING, CZYLI PLOTKARA W ŚWIECIE DESCENDANTS

fragment kadru ze School of Secrets

Podobało wam się Descendants (recenzja)? Dzięki książce Melissy de la Cruz (recenzja) wiemy już, co działo się na Wyspie Potępionych przed wydarzeniami z filmu. Teraz pora dowiedzieć się, jakie emocje wywołała proklamacja Bena wśród uczniów Auradon Prep.

Disney przygotował serial internetowy zatytułowany School of Secrets, który składa się z 23 kilkuminutowych odcinków. Całość została nagrana ukrytą kamerą zainstalowaną przez tajemniczą dziewczynę. Macie jakiś pomysł na to, kim bajkowa Plotkara może być? Ja mam, ale nie będę wam spoilerować. Sami zobaczcie i dajcie znać, co sądzicie.

Zapisz

4 uwagi do wpisu “SOMEONE’S WATCHING, CZYLI PLOTKARA W ŚWIECIE DESCENDANTS

  1. Gosiarella

    Mój mózg to czasami sito i nie pamiętam kim była ta dziewczyna, której łzy wykorzystała Mel do ciasta, ale stawiam na nią.
    Dobrze, że o tym napisałaś, bo w życiu nie trafiłabym na to. Fajnie, że Disney tak ładnie promuje tą serię. Niech era baśni z czarnymi charakterami na czele w końcu nastanie!

    Lubię to

    1. Lexi

      Lonnie, córka Mulan. To też mój typ. Ma całkiem podobny głos, spódniczkę i bransoletki. Poza tym kto, jak nie córka Mulan, zdecydowałby się na tak rewolucyjny krok? xD
      Trafiłam na to zupełnym przypadkiem, już nawet sama nie wiem jak, ale pomyślałam, że skoro już tyle napisałam o Descendants, to taka informacja też się przyda.
      Bardzo fajnie, że tak ich promują, ale wydaje mi się, że póki co jakoś to przechodzi bez echa. No nic, zobaczymy, jak to będzie po polskiej premierze.
      Taką erę chętnie bym przyjęła. :D

      Lubię to

      1. Tak, pod tym względem niedaleko pada jabłko od jabłoni ;) Jestem tylko ciekawa co oni mogą nam jeszcze zaoferować. Spodziewam się kolejnej książki de la Cruz i może kontynuacji filmowych Następców. Bardziej tego uniwersum (sensownie) nie rozszerzą, chociaż tą jutubową Plotkarą mnie zaskoczyli.
        Oj ja też :D

        Lubię to

        1. Lexi

          Książka już się pisze, podejrzewam, że scenariusz do filmu też jest w jakiejś fazie wstępnej. Całkiem fajny mieli pomysł ze „School of Secrets”, ale szczerze mówiąc całość jest dość średnia. Raczej taka ciekawostka z uniwersum „Descendants”. Podejrzewam, że będą wydawali kolejne książki, był już dziennik Mal, to pora na Evie itd. Jest też piosenka „Rotten to the Core” w wykonaniu aktorki grającej Evie, ale mnie osobiście bardziej podoba się oryginał..

          Lubię to

Skomentuj

